Nowoczesne technologie dają bardzo wiele możliwości. Przykładem są spacery 360 i prezentacje projektów architektonicznych. Wirtualny spacer stanowi doskonały sposób na to, aby nie tylko przedstawić, ale przede wszystkim uatrakcyjnić swoją ofertę.
Jak dobrze przedstawić projekt architektoniczny?
Świetnym sposobem na przedstawienie projektu architektonicznego jest spacer 360. Jest to inaczej trójwymiarowa prezentacja przez stworzenie odpowiedniej liczby zdjęć panoramicznych. W przeciwieństwie do normalnego zdjęcia takie rozwiązanie pozwala na obserwację otoczenia w zakresie 360 stopni w poziomie i 180 stopni w pionie.
Zasadniczym celem takiej prezentacji jest nadanie jej realnego wymiaru. Dzięki temu człowiek, który ogląda taki projekt, może poczuć się tak, jakby był na miejscu. Takie rozwiązanie sprawdzi się do prezentacji wielu projektów. Mogą to być projekty architektoniczne domów i innych nieruchomości. To także interesujący sposób zaprezentowania i promocję miasta. W efekcie można przyciągnąć turystów i potencjalnych inwestorów.
Jakie metody wykorzystuje się do przedstawienia projektów architektonicznych?
Po pierwsze są to oczywiście wspomniane wizualizacje 360. Nawiązując współpracę ze specjalistami w tej dziedzinie, na przykład firmą The Frame, można liczyć na przygotowanie obrazów sferycznych, które pozwolą końcowemu odbiorcy poczuć się w pełni, a przede wszystkim poczuć przestrzeń, która znajduje się w ofercie. Zaletą jest tutaj przede wszystkim bardzo wysoki poziom fotorealizmu, a także kompletna aranżacja sceny. Można tutaj liczyć także na estetykę, która głęboko zapada w pamięć. Dzięki temu oferta przedsiębiorstwa, które nawiąże współpracę z The Frame, będzie przedstawiona w ciekawy i niebanalny sposób. W efekcie firma wyróżni się na rynku na tle organizacji konkurencyjnych.
Innym rozwiązaniem są animacje, które wspaniale pozwolą zaprezentować projekt architektoniczny. Doskonale poruszą one także odbiorców i przedstawią najważniejsze zalety konkretnej przestrzeni. Jest to krótka historia, która łatwiej niż zwyczajna grafika zapada w pamięć.
Jakie są zalety wizualizacji dla właściciela obiektu architektonicznego?
Największą zaletą jest przedstawienie konkretnego obiektu w bardzo realistycznym ujęciu. W ten sposób można z łatwością zaprezentować najdrobniejszy szczegół. Istotne jest to, że oddziaływanie wizualizacji jest dużo większe, a nawet nieporównywalne z pokazywaniem suchych projektów. Bardzo działa to na wyobraźnię odbiorców. Dzięki temu można zobaczyć, czy wszystko wygląda tak, jak zostało to założone na samym początku. W rezultacie można też przekonać się, czy projekt w pełni odpowiada naszym potrzebom i wymaganiom.
Jakie są korzyści z wizualizacji projektu architektonicznego dla klienta?
Wizualizacja projektu architektonicznego przynosi też wiele istotnych korzyści dla klienta, czyli odbiorcy komunikatu. Dzięki temu może on zobaczyć wszelkie szczegóły. W przypadku nieruchomości podczas oglądania może poczuć się tak, jakby był na miejscu. Wpływa to na wyobraźnię i sprawia, że może w głowie wytworzyć historię, która pomoże podjąć decyzję co do zakupu konkretnego obiektu. Może wyobrazić sobie szczęśliwe chwile w konkretnym miejscu, które będą dla niego silnym bodźcem.
Wirtualne spacery, czyli wspaniały sposób przyciągania uwagi klientów
Wirtualne spacery stają się coraz popularniejsze, ponieważ wspaniale przyciągają uwagę. Jest to metoda wygodna dla użytkownika. Bardzo szybko może się znaleźć w miejscu, które go interesuje. Jest to też atrakcyjna forma otrzymania przydatnych informacji. Do panoramicznych fotografii można z powodzeniem dołączyć materiały dodatkowe, takie jak opisy i nagrania. W ten sposób taka prezentacja obiektu architektonicznego będzie jeszcze ciekawsza. Jest to dobry sposób na szybkie poznanie innych miejsc i lokalizacji bez wychodzenia z domu.
Im lepiej przygotowana prezentacja w formie spaceru 360, tym więcej szczegółów pokazuje. Takie rozwiązanie świadczy o profesjonalizmie właściciela i nowatorskim podejściu do marketingu. Istnieje zatem ogromna szansa na to, że wielu odbiorców to doceni.
Wirtualne spacery i animacje pomagają w promocji mieszkań lub innych nieruchomości i szybszej sprzedaży. To także doskonały sposób na promocję miast i innych atrakcji turystycznych. W ten sposób można też przedstawić miejsce na potencjalne inwestycje. Po taki sposób sięgają też hotele, aby uatrakcyjnić swój obiekt i zyskać więcej klientów. Taka oferta skierowana jest też do powiatów, gmin, miast, a także do biznesu. Dzięki temu można liczyć na sukces oraz wyróżnienie spośród oferty przedsiębiorstw konkurencyjnych.